przeglądanie Kategoria
MEDIA
Monitoring social mediów coraz lepszej jakości
Dzięki nowoczesnym narzędziom PR-owcy i blogerzy czerpią wiedzę o obecności osób, firm, marek, a nawet całych branż w social media. Mogą poznać nie tylko liczbę wzmianek i ich lokalizację, lecz także ogólny wydźwięk informacji publikowanych…
Jak mierzyć efektywność pracy social media moderatorów?
Jednak nadal wiele biznesów ma problem w zaplanowaniu skutecznej strategii, a przede wszystkim właściwym rozliczaniu efektywności działań w social mediach. Dla niektórych nie lada wyzwaniem okazuje się już samo dobranie odpowiednich osób do…
Social media ninja, czyli kto?
To bardzo dobry krok, bo rzetelne podsumowanie prowadzi do właściwych wniosków i będzie podstawą rozwoju w nadchodzącym czasie. Również analiza nadchodzących wyzwań będzie wartościowa, o ile będzie staranna i nie na wyrost.
Definicja…
25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze
Twitter jest uznawany za jedno z szybszych źródeł wymiany informacji na świecie oraz „skarbnicę wiedzy”. Można na nim bowiem znaleźć profile ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami, know-how i doświadczeniem. Należą do nich…
Charytatywny stream na Youtube. Gracze pomagają dzieciom chorym na raka
Szykuje się niezwykła uczta dla graczy-pomagaczy. Youtuber Paweł Maliszewski z kanału Kronos Gra organizuje 15 grudnia charytatywny stream-maraton na rzecz dzieci chorych na raka z kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei.
Charytatywny…
Co wiedzą o nas banki z social mediów?
Jak wynika z obserwacji Akredo.pl – innowacyjnej platformy kredytowej, media społecznościowe stają się coraz częściej wykorzystywanym narzędziem do weryfikacji, oceny i sprawdzania wiarygodności finansowej klientów. Okazuje się, że…
Korzystanie z serwisów społecznościowych a publiczny wizerunek
Z danych agencji We Are Social wynika, że blisko 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych, spędzając na nich blisko dwie godziny dziennie. To szansa dla firm i marek, które za pomocą kanałów społecznościowych mogą…
Content na wagę złota
Na przestrzeni ostatniej dekady sposób komunikacji między ludźmi uległ zmianie. Social media stały się wszechobecne i ich rola urosła do rangi drugiej najpopularniejszej formy wymiany myśli i doświadczeń. Tegoroczne badanie Wave 8 pokazuje…
Nowy algorytm e-learningu dla social mediów!
Media społecznościowe (SM) stanowią ogromny potencjał promocyjny dla sektora MŚP oraz marek osobistych. W rękach specjalistów, stanowią potężną siłę marketingową. Można zbudować własny biznes na budowaniu zasięgów oraz popularności marki na…
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
NapoleonCat – platforma do zarządzania komunikacją w social media – postanowiła przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz…
Shumee ma nowy pomysł na media społecznościowe i chce rywalizować z Facebookiem
W ciągu ostatnich kilku lat rynek social mediów nie odnotował żadnych spektakularnych zmian, w postaci pojawienia się nowych usług czy nowych graczy. Polska firma Shumee chce wejść w ten zabetonowany układ i udowodnić, że istnieją jeszcze…
YouTube rezygnuje z długich reklam na rzecz lepszego dopasowywania do odbiorcy
Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube,…
WhatsApp? Biurowa komunikacja w dobie social mediów
Badania pokazują, że w ciągu doby spędzamy ok. 1,7 godziny korzystając z mediów społecznościowych. Jak się okazuje aktywność w social mediach nie ogranicza się jedynie do naszego czasu wolnego. Ponad połowa pracowników przyznaje, że używa w…