przeglądanie Kategoria

MEDIA

Monitoring social mediów coraz lepszej jakości

Dzięki nowoczesnym narzędziom PR-owcy i blogerzy czerpią wiedzę o obecności osób, firm, marek, a nawet całych branż w social media. Mogą poznać nie tylko liczbę wzmianek i ich lokalizację, lecz także ogólny wydźwięk informacji publikowanych…

Social media ninja, czyli kto?

To bardzo dobry krok, bo rzetelne podsumowanie prowadzi do właściwych wniosków i będzie podstawą rozwoju w nadchodzącym czasie. Również analiza nadchodzących wyzwań będzie wartościowa, o ile będzie staranna i nie na wyrost. Definicja…

Co wiedzą o nas banki z social mediów?

Jak wynika z obserwacji Akredo.pl – innowacyjnej platformy kredytowej, media społecznościowe stają się coraz częściej wykorzystywanym narzędziem do weryfikacji, oceny i sprawdzania wiarygodności finansowej klientów. Okazuje się, że…

Content na wagę złota

Na przestrzeni ostatniej dekady sposób komunikacji między ludźmi uległ zmianie. Social media stały się wszechobecne i ich rola urosła do rangi drugiej najpopularniejszej formy wymiany myśli i doświadczeń. Tegoroczne badanie Wave 8 pokazuje…

Nowy algorytm e-learningu dla social mediów!

Media społecznościowe (SM) stanowią ogromny potencjał promocyjny dla sektora MŚP oraz marek osobistych. W rękach specjalistów, stanowią potężną siłę marketingową. Można zbudować własny biznes na budowaniu zasięgów oraz popularności marki na…

Kim są użytkownicy social media w Polsce?

NapoleonCat – platforma do zarządzania komunikacją w social media – postanowiła przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz…