Numery telefonów do obsługi klienta są dość powszechnie stosowane przez liczne przedsiębiorstwa, instytucje oraz mniejsze i większe firmy. Stanowią ogromną pomoc w kontakcie z klientami i znacząco skracają czas sprzedaży produktów i usług. Jeśli zastanawiasz się, jak założyć numer telefonu na infolinię, zapraszamy do lektury.
Zakładanie numeru telefonu do obsługi klienta – krok po kroku
Numery telefonu do obsługi klienta są znane w Polsce od wielu lat. Spotykamy się z nimi na każdym kroku i również bardzo często z nich korzystamy – zwłaszcza dzwoniąc do banku czy sieci komórkowej, ale nie tylko. Jeśli prowadzisz swoją firmę, na pewno przyda Ci się taki numer.
W Polsce może on przybierać trzy różne formy. Numery rozpoczynają się bowiem na 0-800, 0-801 lub 0-804. Każdy z nich można wykupić i spersonalizować według swoich potrzeb. Może to zrobić każdy – bez względu na to, czy prowadzi mały biznes czy duże przedsiębiorstwo. Obsługa klienta działa 24 godziny na dobę, w związku z czym klient może być obsłużony natychmiast, nawet poza godzinami pracy firmy. Dzięki takiej infolinii można obsłużyć bardzo wiele osób w relatywnie krótkim czasie, co bez wątpienia pozwala szybciej i efektywniej sprzedawać, a także przyspieszyć przepływ informacji.
Czy numery telefonu do obsługi klienta są płatne?
Jeśli o chodzi o koszty, jakie musi ponieść właściciel numeru, obejmują one comiesięczną opłatę abonamentową, która jest niezbędna do utrzymania numeru. Oprócz tego płaci on również pewną kwotę za połączenia wykonywane na ten numer.
Z kolei w przypadku dzwoniącego wygląda to następująco. Jeśli dzwoni on na numer rozpoczynający się na:
- 0-800 – połączenie jest całkowicie bezpłatne.
- 0-801 lub 0-804 – połączenie jest płatne w zależności od tego, jakie cyfry znajdują się w numerze. Opłata jest naliczana również za samo połączenie: albo za impuls, albo za każdą minutę rozmowy. Koszty dzielą się pomiędzy rozmówcę a właściciela numeru (50:50) i mogą wynosić od 20 gr do 49 gr za minutę rozmowy.